Firmy, które oferują zaawansowane technologicznie narzędzia, takie, jak choćby łuparki do drewna, zazwyczaj nie zabiegały o uznanie w naszych oczach za pośrednictwem kampanii promocyjnych organizowanych w mediach ogólnopolskich. Ich właściciele byli przyzwyczajeni do tego, że znakomicie zdajemy sobie sprawę z faktu istnienia podmiotów tego rodzaju, jeśli więc zaczniemy zgłaszać zapotrzebowanie na łuparki do drewna, z pewnością sami je znajdziemy. Przez pewien czas założenie tego rodzaju dość dobrze się sprawdzało i trudno było nie zgodzić się z tym, że przynosi oczekiwane rezultaty. Dziś jednak coraz częściej odnosimy wrażenie, że zmiana tego rodzaju stanowiska jest bardziej niż wskazana, a podmioty, które chcą liczyć na zyski ze sprzedaży rozwiązań takich, jak wyspecjalizowane narzędzia również powoli zaczynają dokonywać pierwszych przeobrażeń. W szczególny sposób jest to widoczne wówczas, gdy analizujemy działania podejmowane w stosunku do stałych klientów. To właśnie oni mogą liczyć zarówno na upusty cenowe, jak i na rabaty udzielane przy zakupie większej liczby narzędzi, związani z firmą doceniają więc to, że i ona potrafi zoptymalizować ich zyski.